دنیای دیوانه من

داستان های کوتاه از زندگی

دنیای دیوانه من

داستان های کوتاه از زندگی

بازی زندگی

((یه بوسه ؛ دوتا بوسه ؛ سه تا بوسه ...

دلم شده دیونه ))

چهار تا بوسه ؛ پنج تا بوسه ؛

چه گم شدم عاشقونه

شش تا بوسه ؛ هفت تا بوسه ؛

..~!

کجا داری میری حیوون ؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
J.O.Z.E.P.H چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ http://jozeph.blogfa.com

ممنون عزیز
من هر چند وقت یکبار لیست دوستام رو تغییر میدم وکسایی رو که دیگه نمی نویسند و کامنت نمیگذارن حذف میکنم. اینجا رو نمیدونم چرا حذف کردم. شاید چون کامنت ندادی یا شایدم بلاگت رو پینگ نکردی. مدتی هم هست که لیست دوستام رو نمیتونم بینم. واسم فیلتر شده. ماشاالله انقدر زیاد شده بودن که فرصت خوندن همه رو هم نداشتم.
واسه منم خیلی مهمه که یکی بهم لینک بده ولی دیگه کمکم دارم یاد میگیرم که هدفم چیزه دیگه ایه...
بازم عذرخواهی میکنم
لینکت رو در اسرع وقت درست میکنم
مخلصیم :دی

ممنون

هجران جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ق.ظ http://hicran.info

هه!

ها ها !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد