دنیای دیوانه من

داستان های کوتاه از زندگی

دنیای دیوانه من

داستان های کوتاه از زندگی

((منو دنبال خودت با دروغ هات نکشون ))

تحقیقات  ۱۱:۱۴ نشان داده است که ...

میزان تمایل پسرها برای دیدن جدید ترین فیلم های ایرانی بیشتر از دخترها است

طوری شده که پسرها منتظر میشوند که یک فیلم تازه به یکی از سینما ها بیاید تا دست دوستشان را بگیرند و  بروند سینما

 و متاسفانه ...

تجربه نشون داده که پسرها این کار رو بیشتر از خود دوست دخترشون دوست دارن ... ~!

پروانه آتشین

پیاده روی امروز ما...

خیلی رمانتیک بود

فقط یکم بارون و یه دونه چتر کم داشت

که من از تو فاصله بگیرم و چترو بگیرم رو سر خودم و تو خیس بشی !

عروس رفته دماغشو عمل کنه !

آیا وکیلم ؟

با اجازه پدرم

با اجازه مادرم

با اجازه داداشام و خواهرام

همینطور

با اجازه دوست پسرم

با اجازه ارازل و اوباش سر محل

با اجازه زندانبانی  که قراره شوهرم به خاطر مهریه ۱۳۶۹ سکه طلا بره پیشش

و با اجازه از  تمام ساده لوح های دنیا

بع له

--

تازگی ها خیلی بی مزه شدم