دنیای دیوانه من

داستان های کوتاه از زندگی

دنیای دیوانه من

داستان های کوتاه از زندگی

آداب معاشرت (قسمت اول )

دختر کوچک از پدرش پرسید که کلمه **** ( فحش ) یعنی چی ؟ 

پدر کمی فکر کرد و با خود گفت اگر بداند کلمه بدی است هر وقت از دست من عصبانی میشود  به من میگوید 

و به دخترش گفت کلمه خوبی است اما اگر دیگر این را بر زبان نیاوری هر روز برایت جایزه میخرم 

از فردای آن روز دختر دیگر آن کلمه را به زبان نیاورد  

اما هر وقت پدرش نبود حتما بعد از سلام آن کلمه را میگفت برای احترام  

 

نتیجه اخلاقی : یک گند را با دروغ نمیشه درست کرد ! 

نتیجه اساسی : به جهنم که به چه کسی چه میگوید ! مهم این است که به پدر نگوید ! 

کم منو دست کم نگیر

کاش یاهو یه مسابقه طراحی اسمایلی ترتیب میداد 

اسمایلی من هم خوب بود هم پر کاربرد  

مثلا یه :دی که گوشاش دراز میشد   

  

فقط از عواقبش میترسم !

تقدیم به تو

(( دنیا دیگه مثل تو نداره .... ))

خوب خدا را شکر 

 

 

پ ن : که پدرمو در بیاره

Bolivia vs Argentina 6-1

http://www.youtube.com/watch?v=C_g7LtSqd2E 

 

بولیوی ۶    

آرژانتین با مربی گری مارادونا ۱ 

 

گویا جنس ماری جوانا ها خوب نبوده  

برسد به دست حافظ

حافظا قدحت پر می باد  

ساقیا به این حافظ ما خوب برس  

راستی حافظ جان وقت کردین یه سری هم به ما بزنین