دنیای دیوانه من

داستان های کوتاه از زندگی

دنیای دیوانه من

داستان های کوتاه از زندگی

به شرطی که مریضی نداشته باشه !

وقتی یه پشه روی دستت  یا روی قلبت میشینه و شروع میکنه به مکیدن 

 

ناخوداگاه میکشیش 

 

و بعد ممکنه پشیمون بشی که   

مگه چقدر میخواست خون نوش جان کنه ؟  

 

وقتی یه موش توی خونه ات میبینی  

 

بازم میکشیش ( حالا یا خودت یا با استفاده از گربه خانگی ) 

 

و بعد همه جا بوی گند میگیره ! 

 

 حالا واسه پشه میشه یه کارایی کرد  مثلا از این اسپری ها یا همین پشه بند  ولی ...

 

فقط امیدوارم موشه امتحان آئین نامه داده باشه  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.nirvanatrance.blogsky.com

یه پشه از نوع مالاریا نشست رو قلیم

دلم نیومد بکشمش . بیشتره قلبمو زخمی کرده حالا هم رفته سراغ یکی دیگه .
باید کشت هر چیز زائدی رو حتی اگه بوی گندش همه ی خونه رو پر کنه !

پس ایندفع میخوای بکشی ؟

علی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام دوست خوبم
من یه چیزایی در آدرس ذیل نوشتم که با توجه به نوع نگاهت، ممنون میشم اگر نظرت رو در این مورد بدونم. فقط جسارتاً خواهش میکنم اگر مطالب به نظرت قابل خوندن اومد، حتماً پاسخ سوالهای داخل متن رو بده چون قطعاً خوندن جوابهای شما بهم کمک میکنه. پیشاپیش ممنون از حضورت www.seeyourinside.blogsky.com

خواهش

سیما ام یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ http://skiseman.blogfa.com

در عجبم که
تو شبیه منی یا من شبیه تو!
اسم وبلاگا رو میگم!

راستی پ.ن جدی گفتی؟نه بابا !چی میگی؟

نمیدونم
شاید هم هر دو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد